چهار دلیل ارزش دارد توقف تاکید در مورد هیتر هوشمند
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

چهار دلیل ارزش دارد توقف تاکید در مورد هیتر هوشمند

هیتر خانگیطبق تعریف استاندارد صفحه نمایش گوشی ها از سه قسمت تشکیل شده است. گوریلا گلس که حکم گلس پوششی را دارد، صفحه لمسی یا دیجیتایزر و صفحه نمایشگر. پس به یاد داشته باشید حتی اگر هیچ محافظ صفحه نمایشی نصب نکرده باشید یک گلس پوششی مستحکم به طور پیش فرض از طرف سازنده روی نمایشگر دستگاه شما قرار گرفته است. آسیب دیدن هرکدام از این سه لایه تعریف متفاوتی از میزان خسارت را بیان می کنند. بنابراین زمانیکه صفحه نمایشگر گوشی دچار ترک و شکستگی می شود باید بررسی شود که آیا فقط صفحه خارجی آسیب دیده یا صفحه لمسی و پنل نمایشگر نیز دچار آسیب شده است یا خیر. تعمیر گلس موبایل شیائومی تقریبا امکان پذیر نیست! در واقع آسیب دیدگی گلس ال سی دی به این شکل است که این قطعه می شکند. بنابراین عملا نمی توان آن را تعمیر کرد. باشد، می توان بدون نیاز به تعویض گلس، تاچ را ترمیم کرد.

نکات ظالمانه بخاری هوشمند شیائومی

بخاری هوشمند شیائومیاگر موتور دستگاه از جنس مناسبی انتخاب شود، تناسبی مناسب بین مصرف انرژی و هوادهی ایجاد خواهد شد. موتورهای مورد استفاده در دستگاه های جت هیتر اسکندری، از نوع موتوژن یا الکتروژن می باشد که مصرف انرژی کمی داشته و راندمان تولیدی بالایی دارند . پمپ سوخت یا شیربرقی : در دستگاه های گازوئیلی از پمپ سوخت مخصوصی برای مکش سوخت به داخل دستگاه استفاده میشود. این پمپ سوخت در دستگاه های هیتر اسکندری از بهترین نمونه های اروپایی می باشد که عملکرد بسیار مناسب از خود نشان می دهند. در دستگاه های گازی این عمل توسط شیربرقی انجام میگیرد که به منظور افزایش کارایی دستگاه، این نمونه نیز از بهترین برند موجود در بازار یعنی دانفوس انتخاب شده است . بحث امنیت در دستگاه های گرمایشی به دلیل وجود سوخت و شعله از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشند . ترموستات مخصوص : این ترموستات از نظر دمای تولیدی دستگاه سیستم را بررسی میکند و اگر دمای شعله در داخل دستگاه بیش از حد افزایش پیدا کند اقدام به قطع سوخت رسانی می کند .

  • بدنه دستگاه داغ نمیشود؛
  • توان آن ۲۰۰۰ وات است؛
  • در هنگام تعمیر دستگاه را از برق بکشید
  • بدنه عایق
  • طراحی زیبا و شیکی دارد؛
  • برق ورودی دستگاه 220 ولت 50 هرتز

هیتر خانگیتا همین اواخر، شیائومی طیف وسیعی از جاروشارژی های ایستاده، سیلندر و بی سیم را به فروش می رساند. به نظر می رسد این شرکت اکنون روی محدوده بی سیم خود تمرکز کرده است. جاروشارژی شیائومی Mi G10 جدیدترین محصول این شرکت بزرگ چینی است که تنوع زیادی در تولید خود ایجاد کرده است. برای شروع از نمایشگر پشتی شروع کنیم. این یک پنل TFT کوچک با وضوح عالی است. این به شما امکان می دهد اطلاعات مختلفی را مشاهده کنید، از جمله حالت تمیز کردن انتخاب شده (Eco، مصرف بالا، و استاندارد) و میزان ظرفیت کیسه زباله. بر خلاف برخی از رقبا، در این جاروشارژی میزان باقیمانده باتری نشان داده نشده است، اما با تمام شدن باتری، یک نوار تغییر رنگ مشاهده می کنید. جنس بدنه جاروشارژی شائومی G10 بسیار عالی است، پلاستیک سفیدی که جاروشارژی شیائومی G10 با آن ساخته شده است، احساس خوبی به شما میدهد. ظرفیت مخزن 0.6 لیتر است که به طور میانگین مناسب است.

چرا از هیتر خانگی متنفرم

هیتر خانگیطول این المنتها نیز در میزان گرمایش آنها اثرگذار است. دومین جزء دستگاه که اهمیت ویژهای در این وسایل گرمایشی دارد، بخش فن آن است. فن، گرمای تولیدشده توسط المنت را با سرعت بیشتری در محیط پخش میکند و باعث میشود هوای اطراف دستگاه جریان بیشتر و قویتری داشته باشد. قدرت فن باید در تناسب با دستگاه باشد. برای مثال، استفاده از یک فن قوی برای یک فنهیتر کوچک کارایی آن را بهبود نمیبخشد؛ بلکه حتی میتواند کارایی آن را مختل کند. داشتن ترموستات از مهمترین فاکتورهای خرید یک فن هیتر است. فن هیترها مصرف انرژی نسبتاً بالایی دارند. این مصرف انرژی اغلب به کمک یک ترموستات مدیریت میشود. فنهیترهای امروزی اغلب به سیستم تایمر نیز مجهز شدهاند. اگر بخواهید زمان مشخصی را برای کارکردن دستگاه انتخاب کنید، این تایمر به شکل مطلوبی شما را یاری خواهد کرد. برای مثال، ممکن است تایمر را به شکلی تنظیم کنید که فن هیتر در طول شب روشن باشد و هنگام طلوع خورشید خاموش شود؛ چراکه شبها هوا سردتر است و اعضای خانواده تحرک کمتری دارند.

هیتر هوشمندبخاری حرف گوش کن شیائومی! بخاری برقی تاشو شیائومی Mijia Graphene رونمایی شد. این بخاری برقی که در آن از گرافن برای ایجاد گرما استفاده شده، با دستورات صوتی کار میکند. به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا؛ مدل بسیار نازک بخاری برقی تاشو شیائومی میجیا برای پیشسفارش در چین عرضه می شود. ۹ درجه فارنهایت) افزایش دهد. برای نگهداری آسان میتوان آن را از وسط تا کرد. همچنین میتوانید این بخاری را با دستورات صوتی یا اپلیکیشن Mijia کنترل کنید. این هیتر برقی نازک تاشو شرکت شیائومی ۶ سانتیمتر (۲٫۴ اینچ) ضخامت دارد و میتواند ۱۸۰ درجه تا شود و تا نصف جمع شود. اندازه کوچک آن برای سهولت در نگهداری آن است. ۵۰٫۸ اینچی) است که از گرافن برای گرم کردن سریع استفاده میکند. طبق گفته شیائومی، این روش گرمایش کمتر احتمال دارد پوست شما را خشک کند و برای حفظ دمای ثابت و جلوگیری از هدر رفتن انرژی طراحی شده است. از ویژگیهای ایمنی این محصول میتوان به کلید محافظ در برابر گرمای بیش از حد اشاره کرد. ۶۱ تا ۸۲ درجه فارنهایت) تنظیم کنید و تایمر را تا ۱۲ ساعت تنظیم نمایید. از طرف دیگر، میتوانید بخاری برقی تاشو را با دستورات صوتی Xiao AI یا اپلیکیشن Mijia کنترل کنید. انتظار می رود این دستگاه در آینده با قیمت ۸۹۹ یوان (۱۳۰ دلار آمریکا) به فروش برسد.

هیتر شیائومیبدیهی است که در فصل زمستان و با سرد شدن هوا وسایل گرمایشی از جمله مهمترین لوازم خانگی مورد نیاز است. برای گرم کردن محیط زندگی و محل کارتان از لوازم گرمایشی مختلفی میتوانید استفاده کنید یکی از این موارد هیتر و بخاری برقی است. هیتر برقی با توجه به ابعاد و انرژیای که تولید میکند قادر است یک اتاق، مغازه، حمام و محیطهای کوچک را گرم کنید. خرید هیتر برقی بیشتر به افرادی توصیه میشود که قصد استفاده از این دستگاه را در محیطهای کوچکتر دارند. تقسیمبندی میشود و به راحتی میتوانید بعد از بررسی مشخصات مدلهای مختلف کارایی هرکدام را در نظر بگیرید و مطابق با نیازتان خرید کنید. برخی از بخاری های برقی قابلیتهای متنوعتری دارند. برای مثال برخی از مدلها مجهز به ترموستات هستند و میتوانید وضعیت دما را شخصیسازی کنید. تایمر هم جزو این قابلیتهاست که امکان زمانبندی تولید گرما را به شما میدهد و حتی میتوانید مشخص کنید که در چه زمانی بخاری خاموش شود.

  • اندازه کوچکی دارد
  • مقرونبهصرفه است؛
  • ولتاژ ورودی برق: 240 - 220
  • توان آن از ۵۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰ وات است؛

هیتر شیائومیهیتر های گازی تابشی، اجسام، افراد و ماشین آلات را به وسیله ی تابش گرما گرم می کنند. طرز کار این هیتر ها به این گونه می باشد که تشعشعات فرو سرخ تبدیل به گرما شده و افراد احساس گرما می کنند. هیتر برقی دستگاهی می باشد که جریان الکتریکی را از پریز برق دریافت و آن را به گرما تبدیل می نماید. گرمای تولید شده با عبور جریان از موادی که دارای مقاومت الکتریکی بسیار بالا هستند تولید می گردد. از این لحاظ عملکرد هیتر های برقی کاملا شبیه به لوازم برقی دیگر مانند اتو های برقی می باشد. هیتر های برقی به جهت گرم نمودن اتاق های کوچک که استفاده ی زیادی از آن ها نمی شود، بسیار مناسب و کارآمد بوده و همچنین در دیگر مکان هایی که گزینه ی دیگری جهت تامین گرما وجود ندارد مانند کانکس ها، مناطقی که خارج از شهر هستند و به گاز شهری دسترسی ندارند و … که صرف هزینه به جهت نصب سایر سیستم های گرمایشی مقرون به صرفه نیست، هیتر های برقی قادرند گزینه ی مناسبی برای گرم نمودن محیط های ذکر شده باشند.

شایعترین خطا مردم با هیتر خانگی میکنند

هیتر خانگیمهم ترین فاکتور در انتخاب بخاری، متراژ مساحت سالن پذیرایی خانه یا فضای مورد نظر نصب بخاری است. برای بدست آوردن میزان گرمایش مورد نیاز، برای هر متر حدود 150 کیلوکالری در نظر بگیرید. لازم به ذکر است که در صورت استفاده از بخاری های بدون دودکش نیز حتما آنهایی را خریداری کنید که مجهز به سیستم ODS باشند، چرا که طبق استاندارد، تمامی بخاریهای بدون دودکش باید به این سیستم مجهز شده باشند. بخاری باید دارای خدمات پس از فروش (که در دفترچه ضمانت نامه قید شده) باشد و حتما توسط سرویس کاران مجاز نصب و راه اندازی شود. خدمات پس از فروش اولیه شامل نصب، راه اندازی و تست خروج گاز های منوکسید کربن از دودکش بخاری گازی می شود. نصب کردن بخاري طبق استانداردها نقش مهمی در افزایش ایمنی آن دارد. در هنگام نصب بخاری گازی باید به خروجی دودکش توجه کرد چرا که گاز سمی بدون رنگ، بدون بو و غیر قابل تشخیــــــص CO که زمان روشن بودن بخاری گازی تولید میشود، باید از طریق دودکش استاندارد خارج شود.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از قیمت بخاری هیتر هوشمند شیائومی ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.





:: موضوعات مرتبط: لوازم خانگی , ,
:: بازدید از این مطلب : 713
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی
ت : چهار شنبه 6 بهمن 1401
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی